مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-07اجتماعي

تداوم اجرای طرح جهش تحصیلی در مدارس متوسطه خوزستان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش تحصیلی که از سال گذشته با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص های آموزشی و تربیتی آغاز شد، - ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش تحصیلی که از سال گذشته با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص های آموزشی و تربیتی آغاز شد، امسال نیز با اعمال اصلاحات اجرایی می شود.

امین برملا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مهم ترین اقدامات و طرح های معاونت متوسطه در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: اولویت اول، توانمندسازی نیروی انسانی با برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی آموزشی است که با اولویت دبیران تازه استخدام و دبیرانی که از مسیر دانشگاه فرهنگیان نیامده بودند، دنبال می شود.

وی ادامه داد: این طرح از هفته گذشته با آموزش سرگروهان مناطق آموزشی آغاز شد و آن ها نیز دوره ها را برای سایر دبیران مناطق خود اجرا می کنند.

برملا عنوان کرد: طرح جهش تحصیلی که از سال گذشته با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص های آموزشی و تربیتی آغاز شد، امسال نیز با اعمال اصلاحات اجرایی می شود.

وی افزود: سال گذشته در دوره امتحانات، وبینارهای جمع بندی دروس با حل نمونه سوالات استاندارد و مفهومی برای دانش آموزان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای طرح جهش تحصیلی در مدارس متوسطه خوزستان

تداوم اجرای طرح جهش تحصیلی در مدارس متوسطه خوزستان