مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-14دانش

تحصیل 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد تبریز


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه چهارم دانشگاه آزاد واحد تبریز در بین دانشگاه های آزاد کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: 500 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه چهارم دانشگاه آزاد واحد تبریز در بین دانشگاه های آزاد کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: 500 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

آرش رنجبران سه شنبه، 23 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، گفت: این دانشگاه طی دوسال قبل رتبه 22 کشور را کسب کرد و سال گذشته به رتبه 16 ارتقا پیدا کرده و اکنون به رتبه چهارم رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه آزاد تبریز 23آبان ماه سال 1361 به عنوان نهالی کاشته شد و امروز به عنوان یک درخت تنومند با بیش از 400واحد دانشگاهی و با یک میلیون و 207 هزار و 864 دانشجو به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و استان یکی از پر افتخارترین مجموعه های علمی کشور بوده و شبکه علمی دانشگاه آزاد استان با 35 واحد و مرکز که یکی از آن ها واحد مستقل علوم پزشکی و بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد (ع) بوده که یک مجموعه کامل آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد تبریز

تحصیل 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد تبریز