مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-07حوادث

اعضای باند سازمان یافته تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه یکی دیگر از انبار های بزرگ و کلان تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت شناسایی و اعضای باند سازمان یافته تولید دارو .

- در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه یکی دیگر از انبار های بزرگ و کلان تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت شناسایی و اعضای باند سازمان یافته تولید دارو های غیر مجاز هم دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه یکی دیگر از انبار های بزرگ و کلان تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت شناسایی و اعضای باند سازمان یافته تولید دارو های غیر مجاز نیز دستگیر شدند.

در این انبار صد ها هزار نوع قرص غیرمجاز و دستگاه های تولید و بسته بندی قرص و مواد خام جهت تولید قرص های غیر مجاز کشف شد.

گردش مالی ناشی از معاملات عیرقانونی باند مذکور بیش از 20 هزار میلیارد ریال است.

تا کنون 10 تن از اعضای این باند دستگیر و اقدامات اطلاعاتی در خصوص شناسایی و دستگیری سایر اعضا این باند در حال اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سازمان یافته تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت دستگیر شدند

اعضای باند سازمان یافته تولید قرص های غیرمجاز در پایتخت دستگیر شدند