مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-07سياسي

آماده سازی شهرک های صنفی برای انتقال مشاغل مزاحم از تهران


فرماندار تهران با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در تهران، گفت: در حال آماده سازی شهرک های صنفی هستیم تا مشاغل مزاحم تهران بویژه صنوف ناایمن در بازار تهران به این شهرک ها منتقل شوند.

- فرماندار تهران با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در تهران، گفت: در حال آماده سازی شهرک های صنفی هستیم تا مشاغل مزاحم تهران بویژه صنوف ناایمن در بازار تهران به این شهرک ها منتقل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد قیومی در ادامه یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر تهران گفت: خدا را شاکرم که اعضای شورا دید عمیقی به مسائل مختلف تهران دارند و خوشبختانه اشراف کاملی از مسائل دارند.

قسمتی از حل مشکلات بر عهده ماست و بخشی نیز به عهده سایر دستگاه ها است اما به عنوان نماینده حاکمیت مسئولیت همه را به عهده می گیریم.

چرا که باید معضلات شهروندان مان حل و فصل شود.

وی افزود: تمامی کمیسیون های مربوطه و جلساتی که حتی در سطح استان برگزار می شد در داخل فرمانداری فعال کردیم و همه را بر عهده گرفتیم.

جلسه آلودگی هوا در شهرستان تهران تا کنون هفت جلسه تشکیل جلسه داده و خوشبختانه دستگاه ها مشارکت خوبی داشتند و تکالیفی برای هر یک از آنها مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شهرک های صنفی برای انتقال مشاغل مزاحم از تهران

آماده سازی شهرک های صنفی برای انتقال مشاغل مزاحم از تهران