مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-26سياسي

عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در یادواره بزرگداشت شهید امنیت آرمان علی وردی که عصر امروز (پنجشنبه) در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد، - معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید و نقطه عطفی در تحقق نظم نوین جهانی شد که رهبر معظم انقلاب بار ها از آن یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در یادواره بزرگداشت شهید امنیت آرمان علی وردی که عصر امروز (پنجشنبه) در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید و نقطه عطفی در تحقق نظم نوین جهانی شد که رهبر معظم انقلاب بار ها از آن یاد کرده اند.

وی افزود: این عملیات حماسه بزرگی بود که بیانگر مظلومیت بی انتهای ملتی است که 75 سال اسارت و شکنجه و تحریم و 17 سال محاصره اقتصادی را تحمل کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی حتی از فرعون نیز وحشی تر و جنایت کارتر هستند، خاطرنشان کرد: قرآن در توصیف جنایات فرعون می فرماید فرعون پسران و مردان بنی اسراییل را می کشت و زنان آنان را زنده نگه می داشت ، اما رژیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید

عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید