مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-13بين الملل

حزب الله لبنان: اسراییل می داند هنوز کارت هایمان را رو نکرده ایم


رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان در سخنانی در واکنش به تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی گفت که همین که دشمن بداند مقاومت لبنان چه چیزی در اختیار دارد آن را از مطرح کردن این تهدیدها باز خواهد داشت.

- رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان در سخنانی در واکنش به تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی گفت که همین که دشمن بداند مقاومت لبنان چه چیزی در اختیار دارد آن را از مطرح کردن این تهدیدها باز خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در این باره اظهار داشت: ما موضع خود را در قبال آنچه در غزه رخ می دهد اعلام و بر محکومیت، تقبیح این تجاوز و مقاومت در دفاع از مظلومان و فشار بر متجاوزان برای حفاظت از میهن خود تاکید کردیم.

برپایه گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، وی تاکید کرد: باید تجاوز را دفع کنیم و به دنیا بگوییم اینکه به متجاوز بگویند بس است و تجاوز را متوقف کنید کافی نیست، بلکه باید او را مجبور به توقف کرد.

رعد افزود: دشمن اسراییلی باید با خون های ما متوقف شود نه با حرف؛ این دشمن تجاوزات خود را متوقف می کند و می داند که ما هنوز از کارت های خود استفاده نکرده ایم و صرف اینکه بداند ما چه چیزی در اختیار داریم آن را باز خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: اسراییل می داند هنوز کارت هایمان را رو نکرده ایم

حزب الله لبنان: اسراییل می داند هنوز کارت هایمان را رو نکرده ایم