وفادارسازی مشتریان با محصولات نوین در حوزه بانکداری دیجیتال ممکن می شودمعاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به پیشرفت های مهم بانک های کشور در ارائه خدمات متمایز به مشتریان، گفت: وفادارسازی مشتریان با محصولات نوین در حوزه بانکداری دیجیتال ممکن می شود. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با حضور در غرفه بانک شهر در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش برگزار می شود، با اشاره به اینکه امروز بانک ها و موسسات مالی در راستای توسعه فراگیری مالی در کشور حرکت می کنند، افزود:تمامی این اقدامات فناورانه برای این است که شهروندان بتوانند به سهولت از خدمات بانکی و مالی استفاده کنند. حبیب اله تصریح کرد: بانک ها باید محصولات و ابزارهای دیجیتال را برای وفادارسازی مشتریان خود طراحی، ایجاد و توسعه دهند تا بتوانیم ضمن افزایش روزافزون رضایتمندی آنان در تحقق اهداف بلند مدت خود به درستی حرکت کنیم. وی با تاکید بر حضور با برنامه و متمایز معاونت فناوری اطلاعات بانک شهر در یکی از بزرگترین رویداد بانکی کشور، ادامه داد: همکاران این معاونت با ارائه محصولات جدید به خصوص در حوزه پرداخت الکترونیک ، تلاشی بسیار برای تسهیل دریافت خدمات از سوی شهروندان داشته اند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |