مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:082023-11-13فرهنگي

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان 25 لغایت 28 آبانماه امسال در بیجار برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان 25 لغایت 28 آبانماه امسال در بیجار برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای استان کردستان در حوزه فرهنگ و هنر، اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان فردا 23 لغایت 25 آبان ماه جاری در بیجار برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه ای در بیجار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از این جشنواره نمایش های خواب نما، کژال، شهر زیبا و مسافر از غزه در بخش خیابانی اجرا می شود، گفت: در 25 آبانماه در بخش صحنه ای اوریگامی، شاکش، بیر، تونل، لوماکا، مکبث، فصل دوم، پرسه های موازی و چنج در بخش صحنه این جشنواره اجرا خواهد شد.

به گفته دریایی، جلسات نقد و بررسی بلافاصله بعد از اجراها در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کردستان یکی از قطب های اصلی هنرهای نمایشی کشور است و هر ساله شاهد برگزاری رویدادهای مختلف استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی در این استان هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود