مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-08بين الملل

نامه ایران به شورای امنیت سازمان ملل در پی تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی


نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد: ما خواستار پاسخی قوی از سوی جامعه بین الملل در سطح وسیع هستیم و شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئولیت ویژه ای برای محکوم کردن قاطعانه و صریح اظهارات بی ملاحظه و خطرناک رژیم اسراییل دارد.

- نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد: ما خواستار پاسخی قوی از سوی جامعه بین الملل در سطح وسیع هستیم و شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئولیت ویژه ای برای محکوم کردن قاطعانه و صریح اظهارات بی ملاحظه و خطرناک رژیم اسراییل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسعید ایروانی در نامه ای به رییس دوره ای شورای امنیت نوشت: بنا به دستور دولتم، مایلم توجه شورای امنیت را به آخرین مورد تهدید هشدار دهنده و جدی نخست وزیر رژیم اسراییل در استفاده از سلاح هسته ای علیه ایران جلب کنم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در 22 سپتامبر 2023 در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهدیدهای صریحی مبنی بر استفاده از سلاح هسته ای علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد مطرح و تاکید کرده بیش از هر چیز - مهم تر از همه - ایران باید با یک تهدید هسته ای معتبر روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به شورای امنیت سازمان ملل در پی تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی

نامه ایران به شورای امنیت سازمان ملل در پی تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی