مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-26سياسي

واکنش ها به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان در آمل


برخوردهای قانونی در حال اعمال بی حرمتی و کشف حجاب یک پزشک آملی در مراسم تجلیل حین دریافت لوح سپاس در آیین روز پزشک به حرکت خود افتخار کرد و باعث اعتراض عمومی شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، آیین بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان و دندان پزشکان این شهرستان در حالی برگزار شد که یک پزشک با بی حرمتی و کشف حجاب در حضور مسؤولان لوح سپاس و هدایای خود را دریافت کرد.

مراسم تجلیل و تقدیر تعدادی از پزشکان نمونه شهرستان آمل با حضور  حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس، رییس شبکه بهداشت و درمان آمل، رؤسای بیمارستان ها، نظام پزشکی و دانشکده های پزشکی برگزار شد و این پزشک با کشف حجاب بر روی سکو حاضر شده و جایزه و لوح تقدیر را از مسؤولان دریافت کرد.

این پزشک در اقدامی زننده تر در پیج شخصی فضای مجازی خود با تشریح اقدام کشف حجاب، به این حرکت افتخار کرد.

گفته می شود؛ فرماندار ویژه آمل هم زمان برگزاری جشن روز پزشک در مسیر بازگشت از تهران به آمل بوده که لحظات پایانی مراسم در جمع پزشکان حاضر شد.

*درخواست برخورد قاطعانه با فرد هتاک بسیاری از مردم ولایت مدار شهرستان آمل در ساعات اولیه این اقدام زننده، محکومیت و اعتراض شدید خود را اعلام و مطالبه خود را نسبت به این حرکت زشت از دادستان شهرستان آمل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان نظام پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان در آمل

واکنش ها به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان در آمل