مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-26سياسي

«خزعلی» از «گوترش» تشکر کرد؛ لزوم استقرار نیروهای حافظ صلح بین الملل در گذرگاه رفح


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از «گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد بدنبال اعلام موضعش درخصوص مسئله نسل کشی و فجایع خونبار غزه سپاسگزاری کرد.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد بدنبال اعلام موضعش درخصوص مسئله نسل کشی و فجایع خونبار غزه سپاسگزاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه انسیه خزعلی خطاب به گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد آمده است: بر خود لازم می دانم از برخورد متفاوت شما و اعلام موضعتان در مسئله نسل کشی و فجایع خونبار غزه سپاسگزاری کنم.

اینکه هنوز وجدان های بیدار در جامعه جهانی وجود دارد و می تواند سرآغاز یک تحول باشد، بارقه امید را در دل مردم مستضعف روشن می کند؛ لذا مجدداً ضمن تقدیر از شجاعت و اعلام موضع شما خواستار اقدام عملی سازمان ملل برای پیشگیری از این فجایع با ارائه دو پیشنهاد هستم: 1.

درخواست بسیاری از گروه ها و انجمن های مردم نهاد و جمع کثیری از زنان و مادران در سراسر دنیا لغو عضویت اسراییل از کمیسیون مقام زن است زیرا رژیمی که دستش به خون زنان و کودکان بسیاری آغشته است و تعداد زیادی از آنان را آواره کرده ( روزشمار آن در سازمان ملل نمایش داده می شود) شایستگی ماندن در کمیسیونی که باید برای ارتقاء زنان و توانمندسازی آنان تصمیم بگیرد را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خزعلی» از «گوترش» تشکر کرد؛ لزوم استقرار نیروهای حافظ صلح بین الملل در گذرگاه رفح

«خزعلی» از «گوترش» تشکر کرد؛ لزوم استقرار نیروهای حافظ صلح بین الملل در گذرگاه رفح