مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-25اقتصادي

«ققنوس»؛ برنامه ای برای «سرمایه گذاری استعدادهای توسعه کسب وکار فناورانه


اولین «برنامه سرمایه گذاری بر روی استعدادهای توسعه کسب وکار فناورانه» (ققنوس) به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اجرا می شود.

- اولین برنامه سرمایه گذاری بر روی استعدادهای توسعه کسب وکار فناورانه (ققنوس) به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه با هدف کمک به تیم سازی استعدادها، انتخاب محصول فناورانه و بررسی قابلیت تبدیل کردن فناوری خود به یک کسب وکار مقیاس پذیر اجرا می شود.

در ققنوس اعتقاد بر آن است که برای بسیاری از افراد، راه اندازی یک شرکت، مؤثرترین راه برای تأثیرگذاری بر جهان است.

هدف این برنامه، فراهم کردن امکان راه اندازی شرکت برای افرادی است که پتانسیل تأثیرگذاری بالایی دارند؛ لذا به هر فردی که موفق به اخذ پذیرش در برنامه شده، این اجازه داده می شود تا بر روی یافتن یک هم بنیانگذار و اعتبارسنجی یک ایده تمرکز کند.

شرکت کنندگان پس از تیم سازی، برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان آماده می شوند و پس از شناخت نیاز اصلی مشتریان، تلاش می کنند که ارزش پیشنهادی خود را برای بخشی از مشتریان که نیاز بیشتری به محصولشان دارند، باز طراحی کنند و به نحوی به محصول متناسب با نیاز بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ققنوس»؛ برنامه ای برای «سرمایه گذاری استعدادهای توسعه کسب وکار فناورانه

«ققنوس»؛ برنامه ای برای «سرمایه گذاری استعدادهای توسعه کسب وکار فناورانه