مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:202023-11-10فرهنگي

علت تغییر شیوه برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تغییر شیوه برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: هزینه حضور مستقل ناشران در استان ها سنگین است و به همین دلیل ناشران از حضور منصرف می شدند و فضا در اختیار واسطه های فروش قرار می گرفت و کتاب های بی کیفیت و زرد با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تبریز همواره به عنوان نمایشگاه شاخص در بین استان ها مطرح بوده است.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برپایی این رویداد فرهنگی گفت: خیلی خوشحال هستم که اولین نمایشگاه استانی را بعد از مدت ها در استان خوب آذربایجان شرقی و شهر بزرگ تبریز شروع می کنیم.

وی افزود: تغییراتی در شیوه برگزاری نمایشگاه تدبیر شده که امیدواریم این تغییرات نمایشگاه استانی را به جایگاه واقعی خود برساند.

احمدوند اضافه کرد: همکاری بسیار خوبی را در این استان شاهد بودیم، قدردان زحمات مدیرکل ارشاد و همکارانشان، حمایت های استاندار آذربایجان شرقی و مجموعه نهادهایی که در استان زحمت می کشند، هستیم.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ناشران و اهالی فرهنگ تبریز بسیار خوب پای کار آمدند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تغییر شیوه برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور

علت تغییر شیوه برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور