مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-20اقتصادي

مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک شیراز مغفول مانده است


شهردار شیراز با اشاره به جاذبه های گردشگری این کلان شهر گفت: مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک از فرصت های گردشگری در شیراز محسوب می شود که مغفول مانده است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به جاذبه های گردشگری این کلان شهر گفت: مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک از فرصت های گردشگری در شیراز محسوب می شود که مغفول مانده است.

محمدحسن اسدی امروز، 29 آبان ماه در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز با بیان اینکه این کلان شهر دارای ظرفیت های گردشگری بی نظیری است، خواستار توجه به این ظرفیت ها از سوی تمام مسئولان مربوطه شد و گفت: ا مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک از فرصت های گردشگری در شیراز محسوب می شود که مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه نتیجه گیری هر کاری بسیار مهم است و باید به دنبال نتیجه باشیم، افزود: شهر شیراز و استان فارس از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است و قطعاً هر یک از این ظرفیت ها خود قابلیت اجرای رویدادهای مختلف را دارد.

شهردار شیراز با تصریح اینکه جشنواره خرمالو و انار باغ های قصردشت که از روز گذشته آغاز شده است، تا 5 آذرماه در شیراز ادامه دارد،تصریح کرد: این جشنواره باید به عنوان یک رویداد گردشگری ثبت ملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک شیراز مغفول مانده است

مجموعه گردشگری قصر ابونصر و برم دلک شیراز مغفول مانده است