مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-28سياسي

673 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد


با پیگیری های صورت گرفته 673 قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل آباد گفت: با پیگیری های صورت گرفته 673 قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد است.

سید مسعود یاوری در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان در خصوص وضعیت نهضت ملی مسکن به ایسنا، گفت: نهضت ملی مسکن یکی از شعارها و برنامه های اساسی دولت سیزدهم است که در این خصوص در شهر کندر و خلیل آباد زمین نهضت ملی مسکن فراهم شد.

وی افزود: هرچند در شهر خلیل آباد حتی یک وجب زمین برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن نداشتیم، اما با پیگیری های صورت گرفته توانستیم طی توافقاتی که با مردم صورت گرفت این کار را انجام دهیم.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه در شهر کندر بیش از نیاز مردم منطقه زمین تأمین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: زمین مورد نیاز در بسیاری از روستاها تأمین شده و برای روستاهای باقی مانده در حال رایزنی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی زمین های شهر خلیل آباد و کندر توسط شهرداری ها در حال انجام است و به زودی شاهد شروع عملیات ساخت واحدها و بهره برداری از آن ها خواهیم بود یاوری با بیان اینکه 387 قطعه زمین در شهر خلیل آباد و 286 قطعه زمین در شهر کُندُر در قالب طرح نهضت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

673 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد

673 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن آماده تحویل به مردم خلیل آباد