مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-10بين الملل

آیا کارِ نتانیاهو تمام است؟


سال 2016، نتانیاهو گفت که مایل است تا به عنوان حافظ اسراییل شناخته شود.

با این حال اکنون او به عنوان فردی شناخته می شود که نه تنها ناکامی های گسترده خود را در عمل به وظایفش نمی پذیرد بلکه حتی این ناکامی ها را گردن دیگران نیز می اندازد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - الف نوشت: شبکه ان بی سی نیوز آمریکا در گزارشی تحلیلی با اشاره به وضعیت وخیم نتانیاهو در قالب معادلات سیاست داخلی اسراییل، به این نکته می پردازد که بایستی کار نتانیاهو را تمام شده تصور کرد و او اکنون در قالب جنگ غزه صرفا در حال دست و پا زدن است.

  این خبرگزاری به این مساله اشاره می کند که نتانیاهو در وضعیت کنونی نه تنها شکست ها و ناکامی های خود را نمی پذیرد، بلکه حتی سعی می کند بار مسوولیت را از دوش خود بردارد و انگشت اتهام را به سمت دیگران می گیرد.

موضوعی که سبب شده بر اساس آخرین نظرسنجی ها در اراضی اشغالی، چیزی بین 70 تا 80 درصد از ساکنان فلسطین اشغالی این باور را داشته باشند که وی پس از پایان جنگ غزه بایستی از کرسی خود در قدرت کناره گیری کند.

  خبرگزاری ان بی سی آمریکا در گزارش خود می نویسد: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات هفتم اکتبر(طوفان الاقصی)، نظرسنجی های مختلف به این نکته اشاره دارند که محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل در میان شهروندان این رژیم، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کارِ نتانیاهو تمام است؟

آیا کارِ نتانیاهو تمام است؟