مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-24سياسي

بشیری: مدعیان آزادی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند


نماینده پاکدشت در مجلس ضمن محکوم کردن جنایات اخیر اسراییل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: این همه کشتار بی رحمانه از جانب این غده سرطانی صورت می گیرد و عده ای که تنها مدعی آزادی و زندگی هستند در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند.

- فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز سه شنبه دوم آبان ماه در تذکری شفاهی در خصوص جنایات اخیر اسراییل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: جنایات استکبار جهانی را علیه این مردم مظلوم، محکوم می کنیم.

وی افزود: این همه کشتار بی رحمانه از جانب این غده سرطانی صورت می گیرد و عده ای که تنها مدعی آزادی و زندگی هستند در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند.

نماینده پاکدشت در مجلس اظهار کرد: امیدوارم روزی این مدعیان بیدار شوند و بدانندکه اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه، ظلم بوده است.

رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الأقصی که بیش از هزار کشته از این رژیم کودک کش گرفت، طی هفته های اخیر رو به کشتار مردم بی دفاع غزه آورده و تاکنون بیش از هزار زن و کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است به گونه ای که در روز سه شنبه 25 مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: مدعیان آزادی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند

بشیری: مدعیان آزادی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند