مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-20سياسي

پاسخگویی استاندار قزوین به دانشجویان/ از ساماندهی اتباع تا تلاش برای حفظ باغستان


چهارمین نشست از سلسله جلسات مسئولین پای میز مطالبه به حضور محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اختصاص داشت؛ - ایسنا/قزوین چهارمین نشست از سلسله جلسات مسئولین پای میز مطالبه به حضور محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اختصاص داشت؛ جلسه ای که در آن استاندار به سؤالات دانشجویان درخصوص موضوعاتی از جمله ساماندهی اتباع، باغستان سنتی و هلدینگ نسیم سلامت پاسخ گفت.

زمان تعریف شده برای برگزاری چهارمین نشست از سلسله جلسات مسئولین پای میز مطالبه ساعت 16 بود اما جلسه به طور رسمی و با حضور تعداد کمی از دانشجویان رأس ساعت 16:43 آغاز شد.

محوریت جلسه محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین بود اما هییت همراه که در ابتدای برنامه بخش قابل توجه جمعیت حاضر در جلسه نیز محسوب می شدند مسئولانی از جمله معاون عمرانی، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات، مسئول بسیج دانشجویی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بودند.

چهارمین نشست از این سلسله جلسات با حضور محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اختصاص داشت؛ جلسه ای که با استقبال کم دانشجویان مواجه شد و زنگ خطر بی انگیزگی و عدم کنشگری و مطالبه گری دانشجویان در استان قزوین را به صدا درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی استاندار قزوین به دانشجویان/ از ساماندهی اتباع تا تلاش برای حفظ باغستان

پاسخگویی استاندار قزوین به دانشجویان/ از ساماندهی اتباع تا تلاش برای حفظ باغستان