مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-12اقتصادي

آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند اتباع خارجی در فارس


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند اتباع خارجی در استان فارس از تاریخ 23 آبان ماه توسط دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در این خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند اتباع خارجی در استان فارس از تاریخ 23 آبان ماه توسط دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در این خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، بهرنگ قربانی امروز، 21 آبان، کارت هوشمند اتباع خارجی را کارت چند منظوره هویتی، بانکی و ارتباطی برشمرد و گفت: توزیع این کارت طی چند مرحله انجام خواهد شد که در مرحله اول شامل اتباع خارجی دارای کارت آمایش است و توسط دفاتر خدمات اقامت و اشتغال از طریق پیامک یا تماس تلفنی به شخص تبعه اطلاع رسانی خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری جهت کسب اطلاعات از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی یا دفاتر نیست.

وی به مدارک مورد نیاز زمان مراجعه به دفاتر اشاره و تاکید کرد: اتباع خارجی دارای کارت آمایش شخصاً با در دست داشتن و تحویل کارت هویتی، قولنامه منزل ممهور به مهر برجسته آژانس املاک، کد رهگیری و کد پستی درج شده در قولنامه در زمان اعلامی باید به دفاتر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند اتباع خارجی در فارس

آغاز فرآیند توزیع کارت هوشمند اتباع خارجی در فارس