مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-19سياسي

معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی استان و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در رونق اقتصادی و محرومیت زدایی، بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در امر حدنگاری این مناطق تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی استان و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در رونق اقتصادی و محرومیت زدایی، بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در امر حدنگاری این مناطق تاکید کرد.

سیدمهدی هاشمی شامگاه 27 آبان ماه در دیدار با مدیر مجتمع مس سرچشمه، با اشاره به پیشرفت مطلوب حدنگاری اراضی شهرستان های شمالی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به عقب ماندگی سنواتی در زمینه صدور اسناد مالکیت مناطق جنوبی استان، در سفر معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شد اقدام جهادی در زمینه حدنگاری اراضی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان صورت گیرد.

وی افزود: به منظور کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به حدنگاری، بر آن شدیم تمام توان ثبت اسناد استان را پای کار آورده و از ظرفیت سایر دستگاه ها نیز استفاده کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار کرد: حدنگاری در کنار مزایای پرشمار، با ایجاد امکان دریافت تسهیلات نقش قابل توجهی در رونق کشاورزی مناطق جنوبی استان ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند

معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند