مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-23بين الملل

کاخ سفید: جریان کمک به غزه ادامه پیدا خواهد کرد


رییس جمهور آمریکا همزمان با گزارش رسانه ها درخصوص ورود دو کاروان نخست از کمک های بشردوستانه به غزه یک گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

- رییس جمهور آمریکا همزمان با گزارش رسانه ها درخصوص ورود دو کاروان نخست از کمک های بشردوستانه به غزه یک گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بیانیه ای که کاخ سفید منتشر کرد، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تروریستی خواندن عملیات طوفان الاقصی مدعی شد از ورود دو کاروان نخست کمک های بشردوستانه به غزه از زمان حمله هفتم اکتبر حماس و عبور آن از مرز به غزه و توزیع آن در میان فلسطینی های نیازمند استقبال می کند.

در این بیانیه کاخ سفید درخصوص این رخداد ادعا شد که بایدن و نتانیاهو تایید کردند که اکنون جریان ورود این کمک های حیاتی به غزه ادامه پیدا خواهد کرد.

به نوشته نشریه پالتیکو روز شنبه دو کاروان نخست کمک های بشردوستانه اخیرا پس از اینکه طرف صهیونیست اجازه ورود آنها را از سمت مصر به نوار غزه داد، وارد این منطقه شد و به گفته دیوید ساترفیلد، فرستاده ویژه آمریکا برای امور بشردوستانه خاورمیانه ، یک کاروان دیگر از این کمک ها متشکل از 15 کامیون نیز یکشنبه شب به غزه وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: جریان کمک به غزه ادامه پیدا خواهد کرد

کاخ سفید: جریان کمک به غزه ادامه پیدا خواهد کرد