مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04سياسي

طوفان الاقصی، فهم جهان نسبت به مسئله فلسطین را افزایش داد


رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: «طوفان الاقصی» فهم جهان نسبت به مسئله فلسطین را افزایش داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طوفان الاقصی فهم جهان نسبت به مسئله فلسطین را افزایش داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی ظهر امروز (سیزدهم آبان ماه) در جمع راهپیمایان 13 آبان بندرعباس، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسطنیروهای حماس، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی صهیونیست ها را در هم کوبید و معادلات منطقه وجهان را در گذار از نظام تک قطبی بسیار دچار تغییر و دگرگونی کرد.

و با ذکر این نکته که اسراییل هر تصمیمی که بگیرد بازنده این جنگ خواهد بود، عنوان کرد: با درایت و بصیرت نیروهای مقاومت اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) جهان اسلام در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و شرایط به گونه ای در حال رقم خوردن است که نظام استکبار غربی رو به افول می رود و تمدن نوین اسلامی در حال شکل گیری است.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خفقان حاکم بر عزه در طول مدت 75سال اخیر، تصریح کرد: بیش از75 سال است که رژیم صهیونیستی سعی داشت با اعمال خشونت، زود و ترس، مقاومت مردم و گروه های مسلح فلسطین را بشکنند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی، فهم جهان نسبت به مسئله فلسطین را افزایش داد

طوفان الاقصی، فهم جهان نسبت به مسئله فلسطین را افزایش داد