مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-21دانش

خطای یکسان نگری در آیین نامه ارتقاء یکی از دلایل مساله محور نبودن مقالات


رییس دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان به نقش یکسان نگری آیین نامه ها در جهت دهی دانشگاه ها و پژوهشگران پرداخت و گفت: در آیین نامه ها ما بین دانشگاه ها، - رییس دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان به نقش یکسان نگری آیین نامه ها در جهت دهی دانشگاه ها و پژوهشگران پرداخت و گفت: در آیین نامه ها ما بین دانشگاه ها، رشته ها و افراد هیچ تفاوتی قائل نیستیم و یک فرمول را می خواهیم برای همه اجرا کنیم.

بنابراین به دسته بندی دانشگاه ها باید از این منظر نگاه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید خدایگان در نشست علمی تخصصی با عنوان نقش دانشگاه ها در نظام حکمرانی و توسعه کشور؛ دوگانه مقاله محوری یا مساله محوری که امروز (سه شنبه 30 آبان ماه) در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد؛ به وظیفه بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: در بنیاد ملی نخبگان دانش آموختگان برتر را برای عضویت در دانشگاه ها به عنوان عضو هیات علمی انتخاب می کنیم.

وی در مورد متفاوت بودن ماهیت دانشگاه ها، گفت: پاسخ واحدی به این سؤال که آیا دانشگاه های ما یکسان هستند و ماموریت واحدی دارند؟، نیست.

همه در مورد این موضوع متفق القول نیستند و نظرات مختلفی در مورد آن وجود دارد.

رییس دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان با بیان این که یکی از دیدگاه های رایج در این موضوع، نسل های دانشگاه ها است، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای یکسان نگری در آیین نامه ارتقاء یکی از دلایل مساله محور نبودن مقالات

خطای یکسان نگری در آیین نامه ارتقاء یکی از دلایل مساله محور نبودن مقالات