مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-17بين الملل

فرانسه : گسترش جنگ در منطقه ، مسئولیت سنگینی را متوجه ایران خواهد کرد


وزیر خارجه فرانسه به همتای ایرانی اش هشدار داد تشدید یا گسترش جنگ غزه به منطقه ، «به ویژه لبنان»، مسئولیت سنگینی را متوجه جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

- وزیر خارجه فرانسه به همتای ایرانی اش هشدار داد تشدید یا گسترش جنگ غزه به منطقه ، به ویژه لبنان ، مسئولیت سنگینی را متوجه جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه، روز پنجشنبه 25 آبان، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، هشدار داد که گسترش درگیری های غزه در منطقه، مسئولیت سنگینی را متوجه جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب، در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است که کولونا در این دیدار که به درخواست طرف ایرانی و در شهر ژنو سوییس برگزار شد، لزوم محکوم کردن حملات حماس علیه اسراییل در روز 15 مهر، با شدیدترین لحن از سوی همگان را یادآور شد.

  به گفته رییس دستگاه دیپلماسی فرانسه، هیچ ابهامی در این ارتباط نباید وجود داشته باشد و اقدامات تروریستی علیه غیرنظامیان غیرقابل توجیه و ناپذیرفتنی هستند.

  او در این دیدار همچنین بر تعهد فرانسه به تامین امنیت اسراییل و حق آن کشور در دفاع از خود و شهروندانش به شیوه ای هدفمند و متناسب و مطابق با قوانین بشردوستانه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه : گسترش جنگ در منطقه ، مسئولیت سنگینی را متوجه ایران خواهد کرد

فرانسه : گسترش جنگ در منطقه ، مسئولیت سنگینی را متوجه ایران خواهد کرد