مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-06اجتماعي

مشارکت و همراهی محیط زیست شیراز برای تخریب 420 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شیراز


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از اقدام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، فرمانداری، شهرداری، برای جمع آوری 420 کارگاه خرید و فروش ضایعات در حاشیه کمربندی شهر شیراز تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسلاملو اقدام سید مصطفی بحرینی دادستان شیراز را تحسین برانگیز خواند و گفت: اداره محیط زیست شیراز بارها موضوع آلودگی محیط زیست در مراکز و کارگاه های صنعتی را متذکر شده بود و اکنون شاهدیم که  بزرگترین عملیات جمع آوری مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در حریم کمربندی شهر شیراز با نظارت دادستان مرکز استان فارس کلید خورد و با موفقیت به سرانجام رسید.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: بخش هایی از حاشیه کمربندی شیراز  بیشترین میزان آلاینده های محیط زیست شهرستان شیراز را در خود جای داده اند که بر اساس مشاهدات عینی و ارزیابی ها انجام شده  حتی بیشتر مراکز غیر قانونی تفکیک مواد، زباله های بیمارستانی را  هم جمع آوری  کرده اند.

  وی ادامه داد: متاسفانه فعالیت برخی اتباع بیگانه در مراکز دفع  ضایعات در کمربندی شیراز و خرید و فرو شهایی که انجام می شود، در عمل این  بخش شهرستان شیراز را به آلوده ترین نقاط این شهرستان تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت و همراهی محیط زیست شیراز برای تخریب 420 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شیراز

مشارکت و همراهی محیط زیست شیراز برای تخریب 420 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شیراز