مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-24پزشكي

در حوزه شیر خشک های معمولی مشکلی نداریم/اکثر برندهای انسولین موجود است


رییس علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حوزه شیر خشک های معمولی و انسولین مشکلی نداریم، گفت: شیر خشک های معمولی در سطح داروخانه ها توزیع شده و برخی از برندها که عمدتا رژیمی هستند، - ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حوزه شیر خشک های معمولی و انسولین مشکلی نداریم، گفت: شیر خشک های معمولی در سطح داروخانه ها توزیع شده و برخی از برندها که عمدتا رژیمی هستند، کمبود وجود دارد.

دکتر محمدتقی آشوبی نیز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در حوزه شیر خشک های معمولی مشکلی نداریم، گفت: شیر خشک های معمولی در سطح داروخانه ها توزیع شده و برخی از برندها که عمدتا رژیمی هستند، کمبود دارد.

وی از تداوم پیگیری ها از طریق سازمان غذا و دارو جهت رفع مشکل خبر داد و بیان کرد: نیاز استان تا حدودی تامین شده؛ البته توزیع به تعداد محدود بوده تا به همه نوزادان برسد و شاید خانواده ها نتوانند به تعدادی که می خواهند، شیر خشک دریافت کنند.

رییس علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شیر خشک یک و دو به تعداد کافی وجود دارد و برخی از برندهای رژیمی در سطح کشور دچار کمبود هستند، گفت: یک مرحله واردات انجام شده و در روزهای آینده نیز تامین خواهد شد؛ البته این مشکل فقط مربوط به گیلان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه شیر خشک های معمولی مشکلی نداریم/اکثر برندهای انسولین موجود است

در حوزه شیر خشک های معمولی مشکلی نداریم/اکثر برندهای انسولین موجود است