مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-06فرهنگي

دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز در دو بخش صحنه ای و خیابانی خبر داد.

- سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، درخصوص برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز، گفت: از ظرفیت و توانمندی گروه های نمایشی تئاتر استان البرز می توان در مسیر جهاد تبیین بهره برد و پیام ها را به مردم منتقل کرد، اساسی ترین رسالت هنر متعهد جهاد تبیین است، هنر تئاتر، به خصوص تئاتر مردمی و خیابانی ظرفیت بزرگی است که از طریق آن می توان حرف ها را به طریق هنرمندانه ای با مردم در میان گذاشت.

وی ادامه داد: همانگونه که همواره حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و دکتر مجتبی عبداللهی استاندار مردمی البرز در موضوع جهاد تبیین تا موضوعات و برنامه های فرهنگی _ هنری و رسانه ای به ویژه در برگزاری جشنواره ها از جمله جشنواره های تئاتر ، سینما و رسانه ، با پرداختن به موضوعاتی در خصوص جوانی جمعیت ، عدالت ، امید آفرینی و انتخابات با مشارکت دادن نهادهای مردمی به این امر مهم بپردازیم.

دبیر ستاد اطلاع رسانی دولت در استان البرز اضافه کرد: این آیین در مسیر جهاد تبیین در نظر گرفته شده و سعی داریم پس از بازخوانی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز برگزار می شود