مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-29بين الملل

ترامپ : باید به حال بایدن گریست/ امروز او قادر نیست در را پیدا کند!


دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهوری کنونی آمریکا گفت که بایدن 80 ساله برای دور دوم ریاست «بسیار پیر» است.

- ترامپ : باید به حال بایدن گریست/ امروز او قادر نیست در را پیدا کند! دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهوری کنونی آمریکا گفت که بایدن 80 ساله برای دور دوم ریاست بسیار پیر است.

دونالد ترامپ طی سخنرانی در میان حامیانش در لاس وگاس مجددا به جو بایدن، رقیب احتمالی اش در رقابت های انتخابات 2024 تاخت و گفت، نباید به رفتار بایدن خندید بلکه باید به حال او گریست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهوری کنونی آمریکا گفت که بایدن 80 ساله برای دور دوم ریاست بسیار پیر است.

  طبق گزارش نشریه نیوزویک، ترامپ درباره بایدن گفت: امروز او قادر نیست در را پیدا کند! او حتی نمی تواند دو جمله را کنار هم بگذارد و خود او مسئول جنگ هسته ای است.

  این رییس جمهوری سابق آمریکا در ادامه رفتار بایدن را مسخره کرد و درحالیکه وانمود کرد گم شده است، با حالت گیج و گنگی افزود: من کجا هستم؟!   درحالیکه حضار به این رفتار و طعنه می خندید، ترامپ صراحتا اعلام کرد: صادقانه، ما نباید به او بخندیم بلکه باید به حالش گریه کنیم! زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ : باید به حال بایدن گریست/ امروز او قادر نیست در را پیدا کند!

ترامپ : باید به حال بایدن گریست/ امروز او قادر نیست در را پیدا کند!