مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-16اقتصادي

139 پروژه راهداری در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 139 پروژه با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، داریوش امانی امروز در بازدید از گردنه خُلک گفت: امروز در چهارمحال و بختیاری 139 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان آماده افتتاح است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: چند نکته از جمله معیشت، مسکن، تبدیل وضعیت و یک شکل شدن وضعیت استخدامی نیروهای راهداری همیشه دغدغه این مجموعه در کشور بوده اما حل مشکل استخدامی تا کنون در مجلس به تصویب نرسیده است.

وی بیان کرد: از سال گذشته مصوب شده نیروهایی که در زمان خدمت آسیب می بینند و یا خانواده افرادی که جان خود را از دست دادند نیز از مساعدت های سازمان بهره مند شوند.

امانی با اشاره به اینکه در کل کشور 45 هزار میلیارد تومان پروژه در حال کار است، ادامه داد: سازمان راهداری در کل کشور روزانه 10 پروژه را آماده افتتاح می کند و روزانه 10 هزار خدمت در جاده ها به مردم ارائه می دهد.

وی افزود: متاسفانه ناوگان مسافربری در کل کشور با مشکلاتی همراه است که تبدیل به دغدغه اصلی ما شده و در صدد هستیم تا تعدادی اتوبوس وارد کنیم اما در عین حال 128 میلیون نفر مسافر در طول سال در کشور جابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139 پروژه راهداری در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است

139 پروژه راهداری در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است