مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-14ورزشي

آمریکا به تیم ملی ایران ویزا نداد


این اقدام آمریکا در حالی است که فدراسیون ووشو ایران روند اخذ روادید آمریکا را از ابتدای سال جاری آغاز و در تیرماه با حضور در سفارت این کشور در ارمنستان مراحل مربوطه را در زمان مقرر طی کرده بود.

- آمریکا، میزبان مسابقات ووشو قهرمانی 2023 جهان روادید حضور تیم ملی ووشو ایران جهت شرکت در این پیکارها را صادر نکرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، درحالی که قرار است مسابقات ووشو قهرمانی جهان 2023 به صورت رسمی در تاریخ 24 آبان ماه در تگزاس آمریکا برگزار شود، میزبان این رقابت ها با کارشکنی و در اقدامی غیرحرفه ای و با نادیده گرفتن منشور و جنبش المپیک و روح ورزش، برای تیم ملی ووشو ایران در زمان مقرر روادید حضور در این پیکارها را صادر نکرد.

  خصومت و کارشکنی سیاسی آمریکایی ها علیه ورزش ایران همواره عیان بوده و ایالات متحده بار دیگر با عدم صدور روادید در زمان مقرر برای تیم ملی ووشو مردان و زنان کشورمان که در آخرین دوره رقابت های قهرمانی جهان در سال 2019 به عنوان نخست دست یافته بود، مهر تاییدی بر دشمنی خود با ملت بزرگ ایران زده و عملا اعتبار و ارزش این مسابقات را با ممانعت از حضور مدافع عنوان قهرمانی زیر سوال برد.

  این اقدام میزبان مسابقات ووشو قهرمانی جهانی در حالی است که فدراسیون ووشو ایران روند اخذ روادید آمریکا را از ابتدای سال جاری آغاز و در تیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به تیم ملی ایران ویزا نداد

آمریکا به تیم ملی ایران ویزا نداد