مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-19سياسي

هیچ انسان باوجدانی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد


پورپزشک در جمع دانشجویان زبان فارسی دانشگاه بلگراد با اشاره به فجایع غزه، گفت: هیچ انسان باوجدانی نمی تواند از کنار این درد عظیم و جنایات بی سابقه علیه مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان و بیماران بی تفاوت بگذرد.

- پورپزشک در جمع دانشجویان زبان فارسی دانشگاه بلگراد با اشاره به فجایع غزه، گفت: هیچ انسان باوجدانی نمی تواند از کنار این درد عظیم و جنایات بی سابقه علیه مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان و بیماران بی تفاوت بگذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جمعی از دانشجویان زبان فارسی در دانشگاه بلگراد به همراه صفری، استاد زبان فارسی از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان بازدید و با امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی دیدار و گفت وگو کردند.

پورپزشک با اشاره به سابقه حضور فرهنگی در صربستان و تشریح فعالیت های رایزنی فرهنگی ایران در زمینه های مختلف در خصوص دوره های برخط بنیاد سعدی، اعطای فرصت های مطالعاتی، حمایت از فعالیت در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی برای معرفی ایران توضیحاتی داد.

وی اظهار کرد: آموزش زبان فارسی از مهمترین فعالیت های رایزنی در طول سه دهه گذشته بوده است و با حضور آقای صفری و تلاش ایشان، شاهد رشد و کمی و کیفی آموزش زبان فارسی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انسان باوجدانی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد

هیچ انسان باوجدانی نمی تواند نسبت به وضعیت غزه بی تفاوت باشد