مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-29اقتصادي

زنجان 12 پروژه ساختمان دولتی و عمومی در دست اجرا دارد


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 12 پروژه با زیر بنای 49 هزار مترمربع در بخش ساختمان های دولتی و تأسیسات عمومی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد خلیلی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای 12 پروژه با زیر بنای 49 هزار متر مربع از سال های گذشته در استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: دو مورد از این پروژه ها در سال های اخیر به بهره برداری رسیده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برای هفت پروژه فعال با زیر بنای بیش از 20 هزار متر مربع که از سال های گذشته عملیات اجرای آنها آغاز شده، بیش از 177 میلیارد تومان هزینه شده و در سال 1401 نیز100 میلیارد تومان و در سال  1402 نیز 120میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های مذکور بود که نزدیک به 90 درصد از اعتبارات سال 1401 تخصیص یافته است.

وی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 55 درصد است.

ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است خلیلی با بیان اینکه با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 12 پروژه ساختمان دولتی و عمومی در دست اجرا دارد

زنجان 12 پروژه ساختمان دولتی و عمومی در دست اجرا دارد