مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-05حوادث

کشف پرونده های سرقت با بهره گیری از تجهیزات هوشمند پلیسی


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بسیاری از پرونده های سرقت در این استان با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و بهره گیری از روش های علمی و آزمایشگاهی، - با کشف سرقت، رضایت حداکثری مردم را جلب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه 14 آبان در پانزدهمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت در سمنان، با بیان اینکه پلیس نباید به عده ای هنجارشکن اجازه دهد احساس امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند ، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی می بایست با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری دستگاه قضایی در جهت کشف جرم، شناسایی و دستگیری سارقان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام عملیاتی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از پلیس انتظار دارند مرتکبان سرقت در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی ، دستگیر و طی فرآیند کوتاهی به مجازات برسند ، افزود: ضابطان قضایی با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی می توانند به این فرآیـد سـرعت بخشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تسریع روند پیگیری پرونده ها تا رسیدن به کف اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و بهره گیری از روش های علمی و آزمایشگاهی، با کشف سرقت، رضایت حداکثری مردم را جلب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده های سرقت با بهره گیری از تجهیزات هوشمند پلیسی

کشف پرونده های سرقت با بهره گیری از تجهیزات هوشمند پلیسی