مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-04اجتماعي

امواج 80 سانتیمتری در خزر/ قلل کوهستانی گلستان سفیدپوش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی شاهد وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود و در مدت فعالیت این سامانه، - مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی شاهد وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود و در مدت فعالیت این سامانه، ارتفاع امواج در دریای خزر از 80 سانتیمتر فراتر خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی شاهد وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود و در مدت فعالیت این سامانه، ارتفاع امواج در دریای خزر از 80 سانتیمتر فراتر خواهد رفت.

امان محمد کمالی اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز شنبه  و با ورود جریانات ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، پدیده مه و بارش برف در قلل کوهستانی استان گلستان خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه تا عصر دوشنبه در گلستان فعال است و در این مدت شرایط برای فعالیت ماهیگیران مناسب نخواهد بود و احتمال آبگرفتگی برخی معابر و اختلال در تردد جاده ای محتمل است.

مدیر کل هواشناسی گلستان ادامه داد: در مدت زمان فعالیت این سامانه ارتفاع امواج از 30 تا 80 سانتی متر در مناطق فراساحلی دریای خزر متغیر است و پیش بینی می شود و بیشینه سرعت وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج 80 سانتیمتری در خزر/ قلل کوهستانی گلستان سفیدپوش می شود

امواج 80 سانتیمتری در خزر/ قلل کوهستانی گلستان سفیدپوش می شود