مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19سياسي

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه های دشمن بیمه می کند


ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه های دشمنان بیمه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم بسیج، اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که از سال های گذشته مورد تمرکز بسیج بوده و تلاش شده رسالت بر دوش این نهاد به سرانجام برسد، مباحث قرآنی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ما قرآن را به عنوان کتاب هدایت می دانیم که می تواند امورات دنیا و آخرت ما را به سرانجام برساند.

این مسئول تاکید کرد: ما در این مسیر از رده سنی نونهالان شروع کرده و قریب 157 مهد قرآنی در سراسر استان راه اندازی نمودیم؛ همچنین در سنین مختلف برنامه های متفاوتی را برنامه ریزی و اجرا نمودیم.

شفایی تصریح کرد: مسابقات قرآنی در سطوح مختلف یکی از برنامه های ما در این مسیر ارزشمند است که ثمرات بسیاری برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه های دشمنان بیمه می کنیم؛ امروز یکی از برنامه های ویژه نظام سلطه بر علیه مردمان شریف ما مباحث فرهنگی و اعتقادی است.

شفایی تصریح کرد: ما نباید در مقابل این برنامه های دشمنان دست روی دست گذاشته و نظاره گر باشیم؛ مردم ایران اسلامی اگر توانست در مقابل فتنه عبری، عربی و غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه های دشمن بیمه می کند

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه های دشمن بیمه می کند