مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-29سياسي

با سدمعبر وانت بار فروشان در شیراز برخورد می شود


سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه بیشترین مطالبات شهروندان در موضوع برخورد با سد معبر است، از عزم راسخ شهرداری در برخورد با سد معبر و فراخوان شهردار این کلان شهر و دعوت از نهادها و دستگاه های متولی و انتظامی برای برخورد با سد معبر خودروهای بارفروش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جاویدی امروز، 7 آبان از عزم جزم شهرداری این کلان شهر در برخورد قاطع با وانت های بارفروش خبر داد و از نهادها و دستگاه های متولی و انتظامی برای همکاری در این مسئله دعوت کرد و افزود: طبق قانون با وانت بار فروشانی که باعث بروز اختلال در عبور و مرور در خیابان می شوند، برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه در شبکه های مجازی گاها شاهد انتشار مطالبی در خصوص عدم برخورد با وانت بارها توسط شهرداری مطرح می شود، تصریح کرد: برخورد قاطعانه و استمرار آن با معضل سد معبر از مطالبات شهروندان است چراکه معابر شهری، متعلق به عموم بوده و سد معبر باعث ضایع شدن حقوق شهروندی می شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با تصریح اینکه سد معبر در خیابان ها و بولوارها مشکلاتی نظیر افزایش حجم ترافیک و ایجاد تصادف دربردارد، افزود: با دعوت از نهادها و دستگاه های متولی و انتظامی برای این موضوع، گامی جدی برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سدمعبر وانت بار فروشان در شیراز برخورد می شود

با سدمعبر وانت بار فروشان در شیراز برخورد می شود