مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-31سياسي

خزاعی: سینما نشاط اجتماعی و انسجام جامعه را بهبود می دهد


رییس سازمان سینمایی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: سینما می تواند علاوه بر ارتقای نشاط اجتماعی، همبستگی ملی دینی را بهبود ببخشد و سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خزاعی در ابتدای سفر خود به استان فارس عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه ائمه جمعه آگاهی و شناخت دقیق و ملموسی از ضرورت های فرهنگی و اجتماعی شهرها دارند، گفت: قطعاً امامان جمعه می توانند تصویر بهتری از وضعیت فرهنگی و اجتماعی و مطالبات مردم در حوزه فرهنگ و سینما را ارائه دهند.

رییس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه در این دوره، حساسیت های بالایی نسبت به مسائل اخلاقی و خانواده و مباحث راهبردی کشور داشته ایم، اضافه کرد: رونق به سینماها برگشته و به تبع آن، تولید هم باز خواهد گشت.

خزاعی با اشاره به اهتمام ویژه در این دوره به استان ها و توسعه صنعت سینما در سطح کشور اظهار کرد: رویکردهای حمایتی ما از سینمای استان ها و احیای سینمای بومی در چند محور برنامه ریزی شده و خوشبختانه طی دو ساله اخیر اقدامات ملموسی در زمینه توسعه، ارتقای آموزش، رونق سینماها و رویدادها و حمایت از سینماگران استانی صورت گرفته است اما کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: سینما نشاط اجتماعی و انسجام جامعه را بهبود می دهد

خزاعی: سینما نشاط اجتماعی و انسجام جامعه را بهبود می دهد