مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-04اقتصادي

توسعه پتروشیمی، اشتغال بیشتری برای اقتصاد دارد/ پیش بینی 6000 شغل با پروژه پی وی سی


مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی دلایل اهمیت و نقش صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور را تشریح کرد و گفت: هر چه بتوانیم منابع خام را که نفت و گاز است به محصولات پتروشیمی تبدیل کنیم بدین معنا است که می توانیم اشتغال بیشتری را در کشور ایجاد کنیم.

- مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی دلایل اهمیت و نقش صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور را تشریح کرد و گفت: هر چه بتوانیم منابع خام را که نفت و گاز است به محصولات پتروشیمی تبدیل کنیم بدین معنا است که می توانیم اشتغال بیشتری را در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپهدار انصاری نیک - مدیرعامل پتروشیمی بندر امام - که به دعوت ایسنا در این خبرگزاری حاضر شده بود، با اشاره به اهمیت صنعت پتروشیمی در اقتصاد ایران اظهار کرد: اهمیت صنعت پتروشیمی در ادامه اهمیت صنعت نفت بوده چراکه ایران به عنوان یکی از کشورهایی که صاحب منابع زیادی از نفت و گاز است، به صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت مکمل نیاز دارد.

وی با بیان این که این صنعت نقش ویژه ای در توسعه اقتصاد ایران برای نقش آفرینی در اقتصاد جهانی به حساب می آید گفت: صنعت پتروشیمی در ایران یک قدمت بیش از 50 سال دارد و امسال نیز پنجاهمین سالگرد پتروشیمی بندر امام را پشت سر می گذاریم که این موضوع نشان می دهد این صنعت در ایران قدمت و پیشینه ای طولانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پتروشیمی، اشتغال بیشتری برای اقتصاد دارد/ پیش بینی 6000 شغل با پروژه پی وی سی

توسعه پتروشیمی، اشتغال بیشتری برای اقتصاد دارد/ پیش بینی 6000 شغل با پروژه پی وی سی