مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28سياسي

اجرای طرح جهاد آبرسانی در 432 روستای گلستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از بهره مندی 432 روستا از آب شرب پایدار در راستای طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از بهره مندی 432 روستا از آب شرب پایدار در راستای طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

ابوالفضل رحیمی ظهر شنبه 6 آبان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و تعامل بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بسیج سازندگی و شرکت آبفا، اجرای طرح های جهاد آب رسانی در 432 روستای استان به منظور پایداری و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاهای محروم از روند مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت های صورت گرفته در جهاد آبرسانی شامل اصلاح، نوسازی، بازسازی، ارتقا و توسعه تاسیسات آبرسانی و در نتیجه پایداری آب رسانی در مناطق مواجهه با تنش یا کمبود آب و آبرسانی به مناطق فاقد آب بوده است، گفت: با توجه به آخرین آمارهای دریافتی، پیشرفت فیزیکی طرح در کل استان 32 درصد است که طبق برآوردها، استان گلستان در این خصوص به نسبت در جایگاه مناسبی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: یک هزار و 129 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال، 72 باب مخزن، 10 ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز 30 حلقه چاه با 614 میلیارد تومان در جریان اجرای این طرح عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جهاد آبرسانی در 432 روستای گلستان

اجرای طرح جهاد آبرسانی در 432 روستای گلستان