مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-18سياسي

گلستان میزبان اجلاسیه بانوان شهیده اهل سنت کشور


فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه برنامه های متنوعی در راستای گرامیداشت هفته بسیج در استان گلستان برگزار می شود، افزود: امروز شاهد حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه هستیم و این برنامه ها با همین تفکر تدوین شده است.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه برنامه های متنوعی در راستای گرامیداشت هفته بسیج در استان گلستان برگزار می شود، افزود: امروز شاهد حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه هستیم و این برنامه ها با همین تفکر تدوین شده است.

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر شنبه 27 آبان ماه 1402 در نشست خبری با اصحاب رسانه به ویژه برنامه های سپاه نینوا استان گلستان در هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: امروز جبهه های باطل یکی پس از دیگری در حال غروب هستند و می بینیم که در همین راستا شبکه های معاندی مثل من وتو و اینترنشنال از حمایت های مستکبران بیرون انداخته می شود.

وی تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر فعالان رسانه ای در خط مقدم جنگ رسانه ای که زمینه ساز شکست رسانه های تحت حمایت مستکبران شد را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان مؤسس شجره طیبه بسیج سخنان گرانقدری را در این زمینه دارند که مبین اهمیت بسیج است.

فرمانده سپاه نینوا با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری بسیج را پاره تن مردم برشمرد و افزود: بسیج برای خدمت به مردم مکان و زمان نمی شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان اجلاسیه بانوان شهیده اهل سنت کشور

گلستان میزبان اجلاسیه بانوان شهیده اهل سنت کشور