مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-07سياسي

مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی در تجهیز کتابخانه های مساجد


مدیرکل کتابخانه های هرمزگان از مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان در تجهیز کتابخانه های مساجد این استان خبر داد و گفت: در همایش هفته کتاب از سه نفر از کتابداران نمونه کتابخانه های مساجد استان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان امروز در دیدار اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با اشاره در پیش بودن هفته کتاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه استراتژی اداره کل کتابخانه های عمومی افزایش سرانه فیزیکی و همچنین افزایش سرانه مطالعه مفید است، بزودی تفاهم نامه همکاری این اداره کل و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان منعقد و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه های مساجد به لحاظ قرار گرفتن در فضای معنوی نقش مهمی در تقویت روحیه شادابی و نشاط معنوی در جامعه دارند، افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در قالب این تفاهم نامه، عملیات تجهیز و بروزرسانی کتابخانه های مساجد به منظور افزایش فضای فیزیکی در حوزه کتاب و کتابخوانی را در دستور کار قرار می دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان ادامه داد: طی این تفاهم نامه، پس از نیازسنجی، کتاب های مورد نیاز هر کتابخانه با موضوعات مختلف از جمله کمک آموزشی، کودک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی در تجهیز کتابخانه های مساجد

مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی در تجهیز کتابخانه های مساجد