مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-31سياسي

اعضای ستاد انتخابات مراقب گفتار خود باشند/ ممنوعیت انتشار لیست ثبت نام کنندگان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه دست اندرکاران برگزار انتخابات تلاش کنند تا در مظان اتهام قرار نگیرند، - ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه دست اندرکاران برگزار انتخابات تلاش کنند تا در مظان اتهام قرار نگیرند، افزود: رعایت اصل امانت داری در انتخابات بسیار مهم بوده و در این خصوص هیچ گونه کوتاهی و سستی پذیرفتنی نیست.

سیدعلی مهاجر ظهر سه شنبه 9 آبان ماه 1402 در نشست آموزشی فرمانداران، بخشداران مستقل و اعضای ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات کشورمان در تعیین سرنوشت است که باید برای باشکوه تر برگزار شدن آن همه پای کار باشند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخاباتی در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه، ادامه داد: قطع به یقین به سلامت و حسن رفتار همه عوامل برگزاری انتخابات اطمینان داریم اما ممکن است رفتار یا گفتار ناخواسته ای موجب شبه افکنی و سوء استفاده بدخواهان و معاندین قرار گیرد که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه باید اعضا برای جلوگیری از رخداد شبهات، در رفتار و گفتار خود مراقب باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات مراقب گفتار خود باشند/ ممنوعیت انتشار لیست ثبت نام کنندگان

اعضای ستاد انتخابات مراقب گفتار خود باشند/ ممنوعیت انتشار لیست ثبت نام کنندگان