مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-20سياسي

بسیج یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب است


روابط عمومی و تبلیغات سپاه بی المقدس استان کردستان در بیانیه ای اعلام کرد: پنجم آذرماه، یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده که متن آن در زیر می آید.

پنجم آذرماه، یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های آن جهت دستیابی به اهداف تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی تمام قامت در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم دین و کشور، همگی نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان دارد که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و تمامی در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب است

بسیج یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب است