مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-11بين الملل

اعتراض خبرنگاران بین المللی به نحوه پوشش جنگ غزه در رسانه های غربی


روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» فاش کرد که بیش از 750 روزنامه نگار نحوه پوشش اخبار جنگ علیه غزه توسط رسانه های غربی را محکوم کرده اند.

- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست فاش کرد که بیش از 750 روزنامه نگار نحوه پوشش اخبار جنگ علیه غزه توسط رسانه های غربی را محکوم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت، بیش از 750 روزنامه نگار با امضای یک نامه سرگشاده از ده ها مؤسسه خبری کشتار روزنامه نگاران توسط رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و نحوه پوشش اخبار مربوط به تجاوزات علیه غزه توسط رسانه های غربی را به باد انتقاد گرفته اند.

براساس نوشته این روزنامه آمریکایی، آژانس های خبری به دلیل ترویج روایت های غیرانسانی که پاکسازی قومی فلسطینیان را توجیه می کند، مسئول هستند.

امضاکنندگان این نامه، روزنامه نگارانی از رسانه های مختلف از جمله خبرگزاری رویترز ، روزنامه لس آنجلس تایمز ، روزنامه بوستون گلوب و روزنامه واشنگتن پست هستند.

این روزنامه همچنین فاش کرد، امضای این نامه اقدامی شجاعانه و حتی همراه با خطر محسوب می شود چرا که طی روزهای اخیر خبرنگاران برخی از آژانس های خبری به دلیل موضع سیاسی کلی خود مبنی بر حمایت از فلسطین اخراج شده و در معرض اتهاماتی همچون جانبداری قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض خبرنگاران بین المللی به نحوه پوشش جنگ غزه در رسانه های غربی

اعتراض خبرنگاران بین المللی به نحوه پوشش جنگ غزه در رسانه های غربی