مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-15سياسي

وزیر کشور : دولت به هیچ وجه هیچ نقشی در رد صلاحیت ها نداشته است


این که برخی می گویند دولت باعث این رد صلاحیت ها بوده، باید بگویم که دولت مطلقا در این کار دخالت نداشته است؛ این یک نوع بداخلاقی است؛ - وزیر کشور خاطرنشان کرد: این که برخی می گویند دولت باعث این رد صلاحیت ها بوده، باید بگویم که دولت مطلقا در این کار دخالت نداشته است؛ این یک نوع بداخلاقی است؛ البته نمایندگانی که رد صلاحیت شدند غیر از دو نفر (آن چه که در ذهن من هست)، راجع به موضوع اظهار نظر نکردند.

وزیر کشور گفت: دولت مطلقا در رد صلاحیت ها دخالت نداشت؛ و ما اصلا دلمان می خواهد انتخابات با مشارکت حداکثری باشد؛ و باید به شکایات ردصلاحیت شدگان رسیدگی شود.

  احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت در شهر قم، در پاسخ به سؤال ایلنا که پرسید نظر شما در مورد اعتراضات مطرح شده نسبت به رد صلاحیت های صورت گرفته برای انتخابات مجلس دوازدهم توسط هیئت های اجرایی چیست؟ ، اظهار داشت: آن چه در مورد انتخابات صورت گرفته، هیئت های اجرایی هیئت های مستقلی هستند، کار خودشان را انجام دادند.

  وی افزود: هر کس که الان اشکالی دارد، می تواند دلایل آن را از هیئت های اجرایی بخواهد و هیئت های اجرایی هم موظف هستند به این دلایل را به کاندیداهای رد صلاحیت شده بدهند و کاندیداها این دلایل را ببینند؛ این مرحله اول است و این تازه شروع کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور : دولت به هیچ وجه هیچ نقشی در رد صلاحیت ها نداشته است

وزیر کشور : دولت به هیچ وجه هیچ نقشی در رد صلاحیت ها نداشته است