مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-15بين الملل

ارتش اسراییل در قبضه همجنس بازان


کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده اند که نشان می دهدنظامیان اسراییلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فعالان شبکه های اجتماعی این روزها در میانه آتش شعله ور جنگ غزه، تصاویر و ویدئوهایی از نظامیان اسراییلی منتشر کرده اند که نشان می دهند آن ها در حالی که در غزه دست به جنایت می زنند، در فضای دیگری نیز به سر می برند؛ تعدادی پرچم های همجنس بازان را حمل می کنند و تعدادی نیز در حال عیش و نوش و عیاشی هستند.

در یکی از این ویدئوها سربازان صهیونیست در اطراف غزه در حالی که عریان هستند جشن گرفته و حرکات عجیب و غریب انجام می دهند که نشان از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکی دارد.

(امکان انتشار تصاویر وجود ندارد).

همچنین یک نظامی اشغالگر در حالی که پرچم همجنس بازان را در دست دارد، در کنار ادوات نظامی در نوار غزه ایستاده و عکس گرفته است.

این فرد به نام یوآو آتزمونی به روزنامه واشنگتن پست گفت که به خودش قول داده بود تا پرچم رنگین کمانی را به نمایندگی از تمامی هم قطاران خود به جنگ با حماس ببرد و از اینکه توانسته به قولش عمل کند، احساس غرور می کند!.

  وبسایت اینسایدر آمریکا نیز تصویری از یک نظامی اسراییلی را منتشر کرد که پرچم این رژیم را همراه با نشانه همجنس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل در قبضه همجنس بازان

ارتش اسراییل در قبضه همجنس بازان