مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-07اقتصادي

مردم نمی دانند فیش عمره را از کجا بخرند


در ماه های اخیر بازار خرید و فروش فیش عمره مفرده داغ شده است، اما مردم درباره نحوه واگذاری این فیش ها اطلاع دقیقی ندارند و برای تهیه آن سردرگم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، از سال 90 تاکنون فیش عمره دیگر از سوی سازمان حج و زیارت به زائران واگذار نشده است.

پس از آن هم در سال 94 عمره متوقف شد و تاکنون حدود 6 میلیون نفر در نوبت اعزام هستند.

نقش سازمان حج و زیارت در واگذاری فیش عمره با توجه به اینکه به گفته محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عمره مفرده از پایان آذر برقرار می شود، برخی از متقاضیان این سفر که فیش ندارند، قصد خرید آن را دارند.

از طرفی هم بسیاری در آن سال ها فیش تهیه کرده اند که اکنون ازدواج کرده یا فرزندی به دنیا آورده اند و دوست دارند که این سفر را به صورت خانوادگی تجربه کنند، اطلاعی از نحوه خرید فیش عمره ندارند.

فاطمه نوری، یکی از متقاضیان خرید فیش عمره می گوید: در اینترنت چند بار جست وجو کردم تا بتوانم سایتی معتبر برای خرید فیش عمره پیدا کنم، اما به هیچ منبعی نرسیدم و نمی دانم باید فیش را از کجا بخرم.

  بسیاری هم همچنان تصور می کنند با مراجعه به سازمان حج و زیارت می توانند فیش عمره بخرند، در حالی که سازمان حج و زیارت به صورت رسمی دیگر فیشی برای واگذاری به متقاضیان عمره ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نمی دانند فیش عمره را از کجا بخرند

مردم نمی دانند فیش عمره را از کجا بخرند