مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-25سياسي

زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه+ تصاویر


دانش آموزان و کادر درمانی تبریز در حمایت از مظلومان غزه و جنایات و نسل کشی های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی زنجیره انسانی شکل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  جمعی از دانش آموزان و کادر درمان علوم پزشکی تبریز با تشکیل زنجیره انسانی در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام و جنایات وحشیانه رژیم جعلی و موقت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان ها و مناطق مسکونی و نسل کشی فلسطینیان را محکوم کردند.

در این مراسم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همراهی و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، علوم پزشکی تبریز، بسیج دانش آموزی و بسیج پزشکی آذربایجان شرقی، صدا و سیما، بسیج هنرمندان و تعدادی دیگر از نهادهای فرهنگی برگزار شد، دانش آموزان حمایت و همدردی خود را با کودکان و دانش آموزان غزه اعلام و بر لزوم حمایت از مظلومان جهان  تاکید کردند و همچنین به صورت نمادین به کودکان غزه آب اهدا کردند.

کادر درمان حاضر دشر این مراسم نیز ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم موقت و منحوس صهیونیستی در بمباران مراکز درمانی، بیمارستان ها و مناطق مسکونی بر آمادگی کامل خود برای اعزام به غزه و ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم بی دفاع فلسطین تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه+ تصاویر

زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه+ تصاویر