مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-07سياسي

منتظر نظر رییس قوه قضا برای حل مشکل «اسلامی صدر» هستیم


وزیر کشور با بیان اینکه برای مشکل پرونده «غلامحسن اسلامی صدر»، فرماندار سابق قزوین با رییس قوه قضاییه گفت وگو کرده ام، گفت: برای حل مشکل «اسلامی صدر» منتظر نظر رییس قوه قضاییه هستیم.

- ایسنا/قزوین وزیر کشور با بیان اینکه برای مشکل پرونده غلامحسن اسلامی صدر ، فرماندار سابق قزوین با رییس قوه قضاییه گفت وگو کرده ام، گفت: برای حل مشکل اسلامی صدر منتظر نظر رییس قوه قضاییه هستیم.

احمد وحیدی 16 آبان در جریان سفر به استان قزوین در حاشیه بازدید از چند کارخانه تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال موضوع برگزاری انتخابات مهمترین اتفاق در کشور است، ثبت نام های قابل توجهی داشتیم و کار حجم وسیعی از داوطلبان هستند در هیئت های اجرایی در حال انجام است و در روزهای آتی این روند به اتمام خواهد رسید و مراحل طبق روال قانونی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: امید داریم با همکاری نخبگان، همه اقشار و افراد مورد وثوق ملت در همه سطوح، با تشویق و ایجاد امید و تبیین مردم را به صحنه بیاورند و در این 16 هفته باقی مانده تا انتخابات این کار گسترده با همت جمعی به بهترین شکل انجام گیرد.

وحیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه ساماندهی اتباع افغان خاطرنشان کرد: این موضوع هم اکنون در کشور مورد توجه قرار دارد و برنامه های کلی برای ساماندهی اتباع افغان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر نظر رییس قوه قضا برای حل مشکل «اسلامی صدر» هستیم

منتظر نظر رییس قوه قضا برای حل مشکل «اسلامی صدر» هستیم