مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-05اجتماعي

بخاری نفتی در مدارس کرمانشاه نداریم


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه بخاری نفتی در مدارس استان نداریم، گفت: از مهرماه سال گذشته تمامی مدارس سطح استان به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده اند.

- مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت بخاری ها در مدارس استان، اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته تمامی مدارس سطح استان به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده اند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان در حال حاضر بخاری نفتی در مدارس استان نداریم؛ گفت: 4 هزار مدرسه در استان داریم که به هیچ عنوان از بخاری نفتی استفاده نمی کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: مدارس گازدار از پکیج و بخارهای استاندار و مدارس هم که گاز ندارند از رادیوتور برقی استفاده می کنند.

اسناد آن هم موجود است.

وی ادامه داد: استفاده از بخاری نفتی به هر دلیلی حتی مشکل و نقص در سیستم گرمایشی، در مدارس استان غیرقانونی است و چنانچه استفاده شود با همکار فرهنگی مدرسه مربوطه خواهد شد.

مرزبان نظری تصریح کرد: به 24 اداره آموزش و پرورش استان اعلام شده در صورت وجود موردی حتما به نوسازی مدارس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاری نفتی در مدارس کرمانشاه نداریم

بخاری نفتی در مدارس کرمانشاه نداریم